marți, 1 februarie 2011

„Învaţă-te să dăruieşti!”

  La nivelul Grupului Şcolar Roznov d-na profesoară Liche Nuţa desfăşoară proiectul „Învaţă-te să dăruieşti!”. Câţiva elevi liceeni (Munteanu Bogdan, Bîzgan Diana, Hogaş Mihai, Urdă Andrei şi Genilă Nicoleta), coordonaţi de d-na director Socol Elena şi ajutaţi de d-nele profesoare Alterescu Cristina, Liche Nuţa şi Frăsilă Elena, au pus în practică fapta dăruirii către aproapele. Acţiunea caritabilă s-a desfăşurat pe 15 decembrie 2010 şi a fost evidenţiată în ziarul Realitatea din 18 decembrie:
   
   Tinerii din cadrul Grupului Şcolar Roznov au dovedit zilele acestea că ştiu cât de important este să dăruiască în special celor cu care soarta nu a fost prea generoasă. În cadrul campaniei "Învaţă-te să dăruieşti!", elevii unităţii de învăţământ din Roznov au adunat doi saci cu jucării, hăinuţe şi suma de 300 de lei. "Din banii pe care i-am strâns am cumpărat fructe, dulciuri, dar şi alimente de bază precum cartofi, ceapă, legume pe care le-am oferit unor copii de la un centru social din Turtureşti. Prin această campanie am dorit în primul rând să facem o bucurie copiilor, dar şi să oferim un exemplu celor din jur, cărora le-am arătat că ne pasă de soarta semenilor şi le-am demonstrat că este foarte important să oferi din puţinul tău. Ne-am dat seama că absolut toate eforturile noastre din timpul derulării campaniei au fost răsplătite în momentul în care am văzut bucuria copiilor cărora le-am oferit cadourile noastre", a declarat Bogdan Munteanu, elev în clasa a XI-a în cadrul Grupului Şcolar Roznov. Tinerii care au iniţiat această campanie şi-au propus ca în lunile care urmează să identifice şi alte persoane care, dintr-un motiv sau altul, se află într-o situaţie dificilă şi pe care ar putea să-i ajute.



Munteanu Bogdan
Bîzgan Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu